Monday, April 16, 2012

New Sketcher Magazine from Spain

The Spanish Urban Sketchers have done a wonderful Magazine about Sketching. The first Issue is about Malaga. Congratulations to all my sketchers friends for this great job! I have the joy to meet many of them last Sommer during the Urban Sketchers Symposium in Lisbon. On my way back to Germany I also visited Inma Serrano in Sevilla, Alvaro Carnicero in Cordova and Luis Ruiz in Malaga. We have a great time and drew many sketches. You can see one of my sketches on page 11.

Die Spanische Urban Sketchers haben eine wunderschöne Online-Magazine herausgegeben. Die erste Nummer hat Malaga als Hauptthema. Ich gratuliere alle meine Sketcher Freunde aus Spanien für diese schöne Arbeit. Letzte Sommer bei den Urban Sketchers Symposium in Lissabon hatte ich  die Freude viele von denen kennengelernt. Wir haben zusammen gezeichnet. Später bei meiner Rückreise nach Deutschland habe ich Inma Serrano in Sevilla, Alvaro Carnicero in Cordova und Luis Ruiz in Malaga besucht und wie immer viele Zeichnungen gemacht!
Eine meiner Zeichnungen aus Malaga kann man in Seite 11 sehen.





No comments:

Post a Comment